2009/12/15

Vänder in och ut på mig själv

Jag kan nog inte skjuta på det längre nu.
Jag hostar och det gör så jäkla ont. Så imorgon blir det till att ringa farbror doktorn. Jag måste kolla upp hostan. Jag håller på att vända in och ut på mig själv emellanåt när jag hostar. Jag har lite ont i halsen men det tror jag är irritation från hostan. Nu har jag ont runt om bak i ryggen också. Det beror säkert på allt hostande men jag vågar inte dra på det längre. Jag känner mig dessutom jäkligt andfådd när jag gör något också. Och sen är jag sjukt trött. Jag har säkert något liggandes i kroppen som inte vill bryta ut. Hur som helst är det jobbigt när man är så trött och samtidigt blir andfådd. Och det spelar ingen roll om jag lägger mig vid halv 12 och går upp 6 eller om jag går upp 8-8.30. Lika trött ändå.
Sen återstår det väl att se om man lyckas få en tid också för jag anser mig inte vara jättesjuk men ändå så pass att jag måste kolla upp för att kanske inte bli jättesjuk. Så jag hoppas dom har någon akuttid jag kan få i morgon eftersom jag är ledig då med.
Återkommer med diagnos senare när jag vet.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails