2009/12/27

Skapa facebook beroende till syrran ;-)

Vad en dag går fort när man har det trevligt.
Mamma och Kalle har varit här idag. Dom kom vid 11 och Jessica har precis kört ner dom till tåget.
Man sitter här och skvallrar en stund men mest tycker jag att mat ska förberedas och göras så det blir mest att man håller till i köket.
Det är mycket att göra när man plötsligt blir storfamilj. Tur det inte är så alltid ;-).

Jag har sökt Kalle på facebook ett tag men inte hittat honom. Han sa senast att han hade det och detta har gjort mig tokig. Det är så enerverande att försöka leta upp någon som man vet finns. Då har han nog råkat göra sig osökbar på något vis med dom nya inställningarna. Men det redade till sig idag när han sökte mig istället. Roligt att få med honom också.
Och något som är ännu roligare är att Jessica har skaffat facebook idag också. Får visa henne lite senare. Blir så mycket lättare när man kan chatta lite live istället eftersom det är snuskigt dyrt att ringa eftersom hon bara har mobil.
Hon sitter dessutom just nu och försöker komma underfund med hur det fungerar. Kommer ihåg hur rörigt jag tyckte det var i början innan komma in i hur man skulle trycka och skriva osv. Hoppas bara hon fortsätter. Nu ska jag hjälpa henne lite.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails