2009/12/22

Klippa, vika, tejpa, svära

Vad tråkigt det är att slå in klappar. Kan nog delvis bero på att jag är usel på det. Paketen är inte fina och jag gav upp snören efter dom första. Men det är förhoppningsvis innehållet som räknas.
Jag har dessutom varit riktigt våglig också genom att lägga klappar under granen. Får väl se om Lilly har partaj i morgon när vi vaknar sen då. Hon lät bli klapparna hos Josse men det är kanske lite annorlunda Hoppas på det bästa för jag tänker inte slå in dom igen.

Pratade med syrran innan. Dom kör från Oslo 8 i morgonbitti. Började redan i morse känna det nervösa suget i magen. Kommer att gå hela dagen i morgon och bara hoppas att dom snart dyker upp så jag vet att allt har gått bra.
Jag oroar mig för mycket över det mesta känns det som ibland. Försöker låta bli men det går inte. Men jag kan väl hoppas att jag har annat att tänka på med tanke på att vi ska in och tampas i julhandlen i morgon. Hoppas dom sparat en fin skinka till oss. Jag har iaf redan köpt ost för härom året var vi nära att inte få tag på någon. Och det skulle aldrig vara acceptabelt att ha ett julbord utan julost. It´s a big no, no.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails