2009/12/20

Kalas med ridtur

Molly har varit på kalas idag.
Hela kalaset började med att dom som ville rida fick göra det. Fanns en stor häst och en liten häst så dom fick välja.
Alla tjejer ville rida på den stora hästen. Så även Molly.
Jag glömde kameran men kom på att jag kunde använda mobilen. Måste säga att jag missar många gånger att jag har mobilen som jag kan använda och ta kort med också. Tycker korten blev ganska hyfsade fast dom blev små vid uppladdning hit.
Molly på den stora hästen. Hon verkade riktigt stolt när hon red på den.
Molly precis uppstegen på den lilla hästen.
Skulle precis kliva av när mamma bara var tvungen att ta ett till.

Det var så kallt att stå och vänta på att dom skulle rida färdigt. Dom som red skulle ha föräldrarna med sig medans turerna gick. Men det var fruktansvärt fint där ute på landet med all snö, hästarna och allt gnistrade. Dom hade dessutom startat grillen så efterhand som alla ridturer tog slut väntade varm korv. Det såg så mysigt ut när jag körde iväg. Där satt alla och åt korv på filtar. Så härligt. Hon var så nöjd när jag hämtade henne sedan. Då var dom inne och hade ätit tårta.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails