2009/12/23

Läckerbiten sväljer mycket

Då har man överlevt ännu en julhandel.
Upp och lämnade barnen hos svärmor och vände och körde in till stan. Och där emellan var vi tvungna att köra hem om för att byta bil. Så ni kan tänka att köra och julhandla och handla lite vanligt också i den lilla blå.
Detta var vad som fick platt, plus två pappåsar till i..
denna lilla läckerbit.
Baksätet och
bagaget.
Kan säga att den var välpackad. Jag fick tom ha lite på golvet vi mina fötter.
Ja, jag är fortfarande imponerad av hur mycket läckerbiten sväljer ;-).

Nu ska jag snart köra till grannhålan för tredje gången idag för att hämta pappa, Johan och Emelie. Får väl göra lite julgodis sen när vi kommer hem. Och sen vill jag bara ta det lugnt Dröm vidare frun ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails