2009/12/11

Luciafirande

Vi har varit på lussefirande på Lillys dagis idag.
Och det är så sött med lusselinnen, tomtedräktar och papparkaksdräkter på dessa små 1 och- 2-åringar. När dom kommer in i rummet och alla nästan stannar upp för att det är så mycket folk som bara tittar på dom.
Jag var trött i morse när klockan ringde 20 över 5 men det var det värt såhär i efterhand.
Jag har bilder från när dom satt och sjöng men där är andra barn på dom så jag vill inte lägga ut dom eftersom dom inte är tillfrågade. Jag har photoshop liggandes på datorn men jag vet fortfarande inte hur man använder det. Får kanske göra ett försök till sen.
Vi missade ju luciafirandet på Lillys dagis förra året eftersom dom lagt Mollys och Lillys på samma tid så det var roligt att se henne i linnet.
Lilly ombytt och förväntansfull.

Detta blev så fint.
Synd bara att han med reflexkläderna står bakom.
Nej mamma nu vill jag nog hem.
Uttråkad?
Vi gick faktiskt hem sen. Var uppehåll så det var skönt att få lite luft.

1 kommentar:

Emma sa...

Sötnosen =) Var massa på mitt jobb vars barn inte hade något luciafirande alls =(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails