2009/12/30

The mössa is found

Jag har tänkt hur länge som helst att jag måste skaffa mössa. Men nu faller det sig så att jag passar verkligen inte i mössa men jag vill inte frysa om huvudet längre.
Så när vi var i Kristianstad på mellandagsrean lyckades kära syster övertala mig att jag visst skulle ha en mössa. Och jag kan lugnt säga att vi fick några skrattanfall under tiden jag provade. Men till slut hmm:ade hon och nickade.
Vi hade hittat The mössa.
Men jag är fortfarande inte riktigt övertygad. Mössan är jättefin men det är kombinationen mössa + jag som inte riktigt går hem. Så ser ni ett vandrande ollon i byn är det bara jag som kommer;-). Men jag har lagt den lilla fåfängan jag har åt sidan och använt den flitigt dessa dagar. Och det har varit så jäkla skönt även om jag sneglat lite på folk för att se så dom inte ligger dubbelvikta av skratt när jag gått förbi.
Men jag blev riktigt glad när en arbetskamrat tyckte jag hade en fin mössa. Barnsligt men sant.
Så nu visar jag det för er med. Att jag vågar.

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag är lika dan när det gäller mössor, jag har nog tre mössor hemma som inte är använda ännu ^^' Känner mig fånig när jag har mössa XD

Du är jättesöt i mössan, btw :3 <33

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails