2009/12/02

Läs inte av min ångest, snälla

Jag ska ta Molly till tandläkaren i morgon.
Kanske inte det smartaste att det är jag som ska göra det med tanke på min glädje över att gå dit;-). Men jag får stålsätta mig riktigt och visa att det inte är farligt. Får hoppas att hon inte kan läsa av min ångest över att vara där. Men det är kanske annorlunda när det inte är jag själv som behöver ligga där. För jag vill ju absolut inte skrämma henne.
Men jag har faktiskt varit med henne första gången hon var där. För min del var det ganska ok och hon var jätteduktig. Sen har vi försökt så Rickard har tagit dom andra gångerna. Men i morgon blir det min tur.
Jag har förberett henne och hon verkar se fram emot det. Hon ville sitta själv också så jag hoppas det blir så i morgon också eftersom Lilly också är med och henne lär jag nog inte kunna sätta på en stol bara.
Jag kommer med uppdatering om detta otäcka besök i morgon.
Nu väntar sängen.
Tjingeling på er:-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails