2009/12/05

Som gud skapade honom

Känsliga läsare varnas;-)
Uppkommen efter en härlig bastu. Kunde inte sitta så länge som jag hade velat. Förkylningen är inte riktigt ok så jag kände mig lite småsnurrig. Men den stunden jag satt var skönt iaf.
Så satt vi oss där nere och svettades lite och lyssnade på lite musik.
Så går jag då och duschar. Och medans jag sätter shampoo i håret ser jag hur vattnet inte alls vill rinna ner. Försöker skynda mig så jag hinner med att tvätta mig och sätta balsam. Och vattnet bara fyller på sig. Så när jag äntligen är färdig står jag med vatten upp till anklarna. Det är tur att vi har en riktigt hög kant in i duschen annars hade det blivit en trevlig liten översvämning i duschen.
Och jag ropar givetvis på Rickard. Han tittar in och reaktionen blir:
-Ojdå.
Så går han iväg och kommer tillbaka.
Håll i er nu.
Han är nybastad och väntar själv på att få duscha. Alltså har han inga kläder på sig.
Så där kommer han gåendes in i duschen.
Som gud skapade honom och ett par GULA GUMMIHANDSKAR.
Åh herregud vad vi skrattade.
Det såg riktigt kinky ut samtidigt som att det såg så jäkla komiskt ut. Ja när jag tänker efter så såg det nog bara komiskt ut. Måste ha varit veckans höjdpunkt utan att tveka.
Jag ville hämta kameran men det fick jag inte. Kan inte förstå det;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails