2012/10/29

Jag gift med en tysk porrstjärna från 70-talet…

Åh, hur kommer det sig att man kommer på de där bra sakerna att säga alldeles försent? När man blivit bemött med snorkighet i andra enda för att man tackat nej och när man trycker in knappen så poppar de där bra sakerna upp.

-Hej vi ringer runt till utvalda som får vara testpiloter och testa den första rakhyveln i världen med 6 blad helt gratis.
-Nej tack jag är inte intresserad.
-Varför inte det?

-Nej se du jag är student vilket innebär att det är lite skralt i kassan. Jag låter därför lurvet växa på benen för att slippa köpa nya långkalsonger. Varmt och gott med en heltäckande matta. Att raka muffen hoppar jag av samma anledning samt att det är dyrt med sittunderlag som man nu behöver när barnen ska ut på lite äventyr i pulkabacken. Varmt och gott om både muffen och ändan när man ska sitta och vänta. Helt perfekt och jäkligt billigt. Sedan är jag gift med en tysk porrstjärna från 70-talet och det vet väl alla vad de tycker om lurviga bävrar Ja och sedan är jag gift så vem behöver raka sig under armhålorna liksom?

Det där kom jag på ungefär i samma stund som jag tryckte av. Och åter igen förbannade jag min icke tillräckligt snabba fyndighet.

Obs! Kära maken är verken tysk eller porrstjärna så inte ryktet börja gå i Hålan nu. 

056

2 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

ha ha.....den "ursäkten" ska jag lägga på minnet :-))))

Nettan sa...

Ja, sprid ordet ;-)). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails