2011/09/28

Glidmedel med lukt?

OBS! Är du minderårig eller helt enkelt inte kan med sexprat så hoppar du över detta inlägg och väntar snällt in nästa. Det råkade bli ett sådant.

Såg en utlottning i Måbra för en stund sedan. Dom brukar alltid ha en massa roliga utlottningar, som alla andra verkar vinna för jag lyckas dock aldrig ha den turen. Nu har jag i och för sig inte anmält mig till så många men ändå tillräckligt så att jag skulle ha fått hem en bok eller något annat trevligt. Nu var det inte det jag hade i tanken från början men som vanligt glider jag iväg.

Dom lottar ut 5 burkar med Swede Glidmedel Body Jam. Kanon om man är nyfiken på något och inte vill lägga 199 kronor själv. Utlottningen är inte det som jag tänkte på heller. Nej det här Body Jam är både ett glidmedel och det kan även användas till massageolja. Lite två flugor i en smäll och det är ju verkligen bra. Men, här kommer det då, varför tillsätter dom lukt i ett glidmedel. Jag kan förstå om det är massageolja men till ett glidmedel. Sex ska inte lukta vattenmelon, sex ska lukta sex. Är det nu så att man av någon anledning vill ha annan lukt när man går ner så är frågan om varför man går ner. För att göra din andra part en tjänst? Ja, hur var det med detta att bara göra sådant man själv är bekväm i. Om jag inte vill ha a´natural så gör jag ju inte det för att jag vill heller. Jag tror dessutom att man hade blivit så glad över att den andra hälften hade velat ha en annan lukt på mig. Fast det är väl sådant man måste prata om ifall det är ok för den andra. Känns som om jag har trasslat in mig lite men jag hoppas ni förstår min tanke. Känns lite konstlat att kanske få svaret om man vill ha lite oralsex:

-Nej, nej älskling, du luktar inte hallon så det blir inget.

Kanske för att det inte är meningen att det ska lukta hallon. Bara en liten tanke. Det är mycket jag inte förstår för jämnan tycker jag. Men helt ärligt förstår jag inte varför man vill ha en annan smak eller lukt på det mest nakna och intima man kan ha tillsammans som faktiskt inte hör hemma där. Ett glidmedel ska vara luktfritt, smaklöst, färglöst, klibbfritt, vattenlösligt och absolut inte ge några fläckar. Ja, det är vad jag har hört i alla fall. 

5 kommentarer:

Västgötskan sa...

Jag håller med!
"Det är vad jag har hört i alla fall".
Ha ha! Du är la för go! :-D

Nettan sa...

Hmm, hur menar du nu ;-)? / Nettan

Hyttan sa...

Men du! titta på det här glidmedlet då!
Kaffesmak!?! Whats up with that?!

Anonym sa...

Hmmm, nu är ju jag EGENTLIGEN minderårig, åtminstone enligt min gubbe! Fjortis sade han något om vill jag minnas, men se det är en annan historia...!
Luktfritt ja, kan bara hålla med dig! Okej, "normal" hygien är ett krav naturligtvis, fattas bara, men jag tycker faktiskt inte det är okej med för mycket spackel/lukt i vardagen överhuvudtaget, men det kan bero på att jag har astma/har svårt med vissa dofter!?
NÄ, en ren och fin människa/kropp som doftar just rent, lite svagt av någon snäll tvål, det duger BRA åt mig!

Kondomtorget sa...

Hej Nettan,

Jag tänkte lägga till min åsikt gällande den här diskusionen.

Du har helt klart en poäng där, men samtidigt får vi inte glömma att många vill prova sig fram och "experimentera lite", för spänningens skull så att säga.

På samma sätt kan man fråga sig varför det finns färgade kondomer?

Och en liknande frågeställning skulle kunna vara hur man som kille skulle känna sig om flickan föreslog en svart kondom?

Sålänge båda två vill "äventyra" lite och det inte går ut över den andra så är det väl helt okej med "annorluna" produkter?

Spännande ämne du har tagit upp!! (:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails