2011/09/18

Fototriss ~Tro, hopp och kärlek~

Ett tema som man kan tolka lite olika. Tolkningen kan vara just kärleksdelen tro, hopp och kärlek eller så kan man helt enkelt tolka varje ord för sig. Jag valde det senaste. Just nu tycker jag det är lite kämpigt att få ihop trissarna. Jag har så mycket annat i huvudet men ändå gillar jag att trissa. Får fundera på om jag ska pausa lite eftersom jag inte tycker att jag får till dom där fyndiga trissarna som jag har lyckats med tidigare.

011

All min TRO lägger jag i mina böcker just nu. Det är väl därför jag har svårt att hinna med allt annat också. Men med en bra framtidsTRO kommer jag att kämpa för att bli något.

010

Kossan tog ett HOPP och sedan var den där den inte skulle vara.

008

Ja, vad säger man. Choklad och cupecake, mmm KÄRLEK.

Fler trissar hittar du HÄR

20 kommentarer:

cat sa...

Hoppas att du förverkligar dig själv genom böckerna.
Kon är ju bara för söt :)
Och vem älskar inte choklad mån tro :)

Gammelsmurfen sa...

Läste om en kvinna som blev anfallen av en ko. Troligen beroende på att det var en hund med också.
Hoppas du klarade dig från attacker ;-)

Anonym sa...

Bra tolkning. Chokladbilden gjorde mig riktigt sugen.

Anneli Esséus sa...

Helt oemotståndliga cupcakes du bakat, för det är väl dina förmodar jag!?

BP sa...

Här fastnar jag på kossan, så är det bara!!! Ettan övergår min IQ och trean gillar jag inte - ja bilden är suverän, men jag är ingen sötis;-)

Jan Helleberg sa...

Härlig triss, kossan på bilden är ju underbar. :)

Kerstin: sa...

Ja ibland är det bara för mycket och det är svårt att hinna med triss och fotografering. Du har ju fått till en underbar tolkning och dessutom fått mej JÄTTESUGEN på lite choklad ;=)

Nett sa...

Härlig triss, men att avsluta den med att läska oss med dessa sötsaker. Nu blev man bara sugen ;)

Tina´s PicStory sa...

I like the cow :)

Axart sa...

Glöm inte att du ÄR någonting;), fin triss tycker jag och kossan är helt underbar!!

AX

Linnea sa...

Ja, visst är det svårt att hinna med, någon stjäl tiden.
Men en fin triss fick du ihop.
Tack för att du tittade in hos mig!
Hur gick det för kossan?

Jah Hollis sa...

Jag tycker också att det kan vara knepigt att få till bra trissar ibland. Det går upp och ner det där. Du lyckades ju bra den här gången, speciellt bilden i mitten.

Sandbergs Fotoblogg sa...

En härlig triss du bjuder på :D!
Tack för kommentaren också!

Anni sa...

Kossan är helt fantastisk! Härligt att du hade kameran med och tänkte på att fota! Trean, ja de där cupcakesen eller vad det nu heter i bestämd form pluralis - de tar jag direkt!

jonna d sa...

Nej, jag tycker inte du skall ta en paus från trissandet, för dina trissar är mycket fina och fyndiga.
//jonna d

4U2 sa...

Fiffigt triss!

Åke Blomqvist sa...

Bra tolkning! Mittenbilden läcker! Jag är med varje år på utsläpp av kor på grönbete, så jag vet hur det kan sluta :)

Madeleine sa...

Haha vilken chock jag fick! Har samma bok liggandes framför mig!!! Fast nu tänkte jag läsa klart en engelsk artikel för att sedan ge mig på "lärandets loopar" känns igen?? =)

Fin triss!!

Sivinden sa...

Fin triss dette! - liker kalven aller best:)

Mikael H sa...

Bra triss, kul med den hoppande kon:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails