2009/11/11

Vaccinationen

Jag har nästan hela tiden varit helt emot vaccinationen. Men senaste veckan har jag blivit mer och mer för att ta den. Igår fick jag min kallelse eller vad man ska kalla det, och först då kände jag att den ska tas. Men jag känner nog inte så mycket för egen del utan för att Lilly inte kan skyddas. Det finns liksom inget val alls för henne.
Så i nästa vecka kommer jag att ta den. Iaf som det ser ut nu. Och Molly kommer få följa med och få hon också. Rickard började väl också vackla så han tar säkert den han med nästa vecka.
Det är väl tur att man kan ändra sig om det känns fel. På detta hållet kan man iaf göra det.
Jag hade förtur pga jobbet och hade redan kunnat ha fått den. Men nu blir det som det blir och nu hoppas jag att det finns vaccin så det räcker till oss.

1 kommentar:

Jannice sa...

Hm , är fortfarande inte säker... men är ju gravid... Ska ta på tisdag annars tänkte jag. Ska fundera över helgen! Men nu börjar jag bli förkyld igen... Typiskt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails