2009/11/07

Prinsesskalas

Molly har nu äntligen haft sitt prinsesskalas. Och det blev så lyckat för henne. Men för mamman som har en lätt tinnitus redan från början kan man väl säga att tinnitusen inte blivit bättre av 7 stycken sjungandes, skrikandes och pratades 5-åriga prinsessor;-). Är ganska trött i hela kroppen och det susar rejält i mina öron. Men sen har vi firat dom med med släkt också efter prinsesskalaset så här har varit folk hela dagen.
Men Molly var så nöjd och det är det som räknas:-).
Min egen lilla prinsessa som väntar på att vännerna ska komma♥
Och vad är ett prinsesskalas utan lite disco. Och nu har vi introducerat Lili och Susie för alla hennes dagisvänner också. Den gick mycket och ganska högt på rummet medans dom stuffade runt i sina prinsessklänningar.
Julia står och skriver något.
Elin hade en egen lite stil att dansa:-).
Evelina ville bara vara med och posa fint framför kameran.
Paketöppning.
Vissa var väldigt lättöppnade eftersom Lilly redan varit framme och varit nyfiken.
Alla fina presenter som hon fick på kalaset.
Hon fick mer sedan när det blev släktkalas men det glömde jag av någon anledning bort att fota. Hmm, man kan tro att jag är lite trött av någon anledning;-). Men hon fick många barbiedockor och sen fick hon äntligen sin barbiehäst och vagn som hon pratat så länge om.
Prinsessdukat bord som väntar på att intas av ett gäng fikasugna 5-åringar.
Elin, Nicole, Molly, Olivia och Evelina högg glatt in på lite glass och chokladsås.
Julia och Elin ser filosofiska ut:-).
Och som jag sa innan så blev det ett riktigt bra kalas för henne.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails