2009/11/10

Gympauppvisning

Idag ska jag inte gnälla något. Det är tråkigt med gnällinlägg men ibland är det bara så skönt att få det ur sig. Att få spy lite galla över någonting. Men som sagt så ska jag inte gnälla idag.
Molly har haft gympauppvisning ikväll. Hon är så duktig när hon hoppar och går balans och allt vad dom nu hittar på. Det är nog bara en sådan sak som man som förälder ser som gulligt medans alla andra bara tycker är tråkigt. Men det är gulligt.
Precis gjort uppvärmningen och hon börjar redan se lite röd ut om kinderna.
Och så stör mamma med fototagning också. Då är det inte lätt att ligga på magen och hålla balansen.

Nu gäller det att hålla tungan rätt i munnen. Hon är riktigt duktig på att gå balans.
Satt precis i skottlinjen när dom lekte "kom alla mina kycklingar", eller vad den heter. Och då smilar man gärna upp sig. Hon kom dessutom med jämna mellanrum och gav mig en kram, viskade i mitt "mamma jag älskar dig" och sedan en puss innan hon sprang vidare. Hon kan säga det hur många gånger som helt för jag blir lika varm varje gång hon säger det. Finns knappt något som kan få mig att känna mig så glad och stolt att denna tjej är min. Då mår jag bra och ikväll på gympan mådde jag som en prinsessa:-).
Blunda, känn andetagen och slappna avvvvvvv.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails