2009/11/08

Önskelistor på julklappar önskas

Bestämde för några dagar sedan att jag skulle försöka ta mig till ullared för att handla lite julklappar. Det måste bli billigare att göra så. Vi har så många att handla till och för att tjejerna ska få några från oss överhuvudtaget får vi nog göra såhär. Känns lite som om man får handla så mycket till alla andra. Visst vi har försökt hittat saker som varit bra pris på men när man då ska handla till 15 stycken plus våra egna tjejer så springer det iväg ändå. Har alltid tyckt det är roligt med julklappar men för tillfället känns det lite tråkigt att behöva dra ner på klappar till tjejerna för att vi ska klara det. Jag låter säkert skitsniken men det är så det är. Fakta helt enkelt. Så nu ska jag prova detta sättet istället och hoppas att jag hittar allt också.
Så den 20:de, av alla datum, sticker jag och Josse upp en runda. Och jag vill komma hem med alla klapparna färdiga då.

Så alla kusiner till tjejerna samt syskon till mig som inte har kids som läser bloggen. Posta gärna er önskelista här så blir det mycket lättare.
Och välja bara sådant som känns rimligt;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails