2009/11/26

Det närmar sig

Då var man nyklippt. Så skönt att kunna göra något vettigt med håret igen. Hade jag hunnit hade jag nog färgat det också så jag hade varit lite mörkare till på lördag. Men tiden finns inte alls.
Jobbar till 2 i morgon och sedan blir det en runda in till stan för Lilly måste ha skor till bröllopet. Hon har inga finskor och jag känner inte för att bra på henne vinterkängorna;-).
Och sen ska jag hjälpa Josse duka på kvällen. Kommer att ta hur lång tid som helst. Det är bara hon och jag så jag ska väl vara glad om jag kommer hem innan nattimmarna känns det som. Men det ska bli roligt att hjälpa henne där. Hon har inte bett om så mycket hjälp även om hon nog skulle ha behövt det. Jag har frågat om hon behövt någon hjälp med då har hon alltid svarat att hon tror inte det. Efter några gånger så frågar man inte mer sen.
Tom jag börjar känna mig lite nervös inför lördag nu. Det har jag naturligtvis inte sagt till Josse för då hade hon nog blivit ännu nervösare. Det är så häftigt när man går in i kyrkan. Man vet att där finns massa folk men man har bara ögon för varandra. Det är nog det jag minns bäst från när vi gift oss. Just det att man bara hade ögon för varandra. Ja sen var det ju faktiskt det att Rickard fällde någon tår när vi sa löftena. Det tyckte jag var så fint.

Jag är så sur. Jag har lyckats spara mina naglar så dom har blivit ganska långa. Har varit försiktig på jobbet så jag inte ska riva någon och samtidigt inte skulle bryta dom. Så går jag och bryter 3 naglar under dagen idag. Och inte bara toppen heller utan hela nageln Så nu blir det istället till att klippa ner dom andra för det finns nog inget som ser så dumt ut som att ha någon lång och någon kort. Jag som ville göra mig till och vara fin på händerna till bröllopet. Fan också.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails