2009/11/15

Sleeping beauty´s

Varit nere och tagit en välbehövlig dusch. Håret gick knappt att blöta för det var så tuperat, ruffsat och sprajat. Men till slut gick det och nu sitter jag här med lika platt hår som jag brukar ha. Ganska skönt, idag iaf;-).
Kommer upp från duschen och detta är vad som möter mig. En sussandes Lilly och Rickard. Det ser inte speciellt skönt ut som lillan halvsitter och sover men hon får vara. Hon var nämligen vaken när vi kom hem vi 2 i natt. Hon hade vaknat vi 1 och varit jätteledsen. Sen hade dom inte lyckats få henne i säng igen. Så det är kanske inte så konstigt att hon är trött. Jag fick sätta mig inne hos henne en stund för att hon skulle somna. Men till slut gick det.
Att den stora är trött behöver jag nog inte ens gå in på;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails