2009/11/29

Josse och Kekes bröllop

Så var bröllopet över.
Och det var så fint och festen var så lyckad. Josse glänste hela kvällen. Men så var det ju hennes dag också:-).
Är ni redo för en lite bildkavalkad?
Inmarschen.
Dom såg lite spända ut. Och jag förstår dom. Alla blickar på dom. Och redan här började mina ögon vätskefyllas.
Dom fina löftena sägs. Och här hade mina vätskefyllda ögon svämmat över förlänge sedan. Det är så fint med bröllop. Gråter alltid på dom bröllopen vi varit på men detta var snäppet värre.
Skåda herrskapet Persson
Vigselakten var över. Och dom ser genast lite mer avslappnade ut.Mamma och pappa med brudparet.
Den goda maten.
Potatisgratäng, kallskuret, exotiska frukter, sallad och bröd.
Potatisgratängen hade hon beställt så det kom i påsar så det var bara att värma den. Och det var nog en av dom godaste gratänger jag ätit. Måste fråga henne var det var hon hade beställt den någonstans.
Lilly sitter hos favvon Emelie och jagar vindruvor med gaffel. Kan väl säga att det gick inte så bra.
Buketten.
Detta är tärnbuketten men brudbuketten så likadan ut fast det var lite mer blommor i den. Den var otroligt fin med callorna och den ljuslila brudslöjan.
Systrarna bus. Visst är vi lika;-)?
Julia och Molly passade på att ha en liten dansuppvisning på scenen.
Prinsessor mår bra när alla ögon riktas på dom:-).
Bröllopskyssen.
Efter mycket om och men kom äntligen bröllopsdansen som avslutades i kyssen.
Och när dom väl dansat började festen på riktigt. Då vågade alla andra sig upp också och maratondansen började. Me like, me like:-).
Jag och mamma.
Bildbeviset.
Mamma fick upp Rickard och dansa. Bra jobbat mammsen.
Trötta dansfötter även om dom inte hade några skor.
Jag har grymt ont i fötterna idag. Men det tar jag gärna så länge jag får dansa.
Vi var hemma vid halv 3. Stupade i säng i princip.
Mamma, Kalle och Jessica sov här. Efter en mysig frukost tillsammans gav dom sig iväg. Jessica körde ner dom till stan så dom kunde ta tåget hem. Och Jessica har många timmar i bilen hem nu. Hoppas hon stannar många gånger och sträcker på sig för hon var även ganska trött. Väntar nervöst på hennes samtal att hon är hemkommen.

1 kommentar:

Åsa sa...

Ååh, vilka fina bilder!!

*gäsp* jag hoppas verkligen att det går över SNART.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails