2009/11/21

Shopping-adenalin pumpad ;-)

Jag kan fortfarande bli så jäkla förundrad över hur bra, och jag menar riktigt bra, man kan må av att shoppa. Jag kan förstå dom som hamnar i shopoholic fällan.
Man plockar, man känner, man drar, man luktar, man provar, man klämmer och man lägger ner i vagnen.
Kan väl säga att trippen till ullared gick bra igår. x000 kronor fattigare men jäkligt nöjd. Jag höll iaf budgeten för klapparna och det är inte illa det. Julklapparna fixade och det var väl det som var målet med resan. Det roliga blir väl bara att reda ut vem som ska ha vad. Jag bara bockade av namnen efterhand som dom blev färdiga. Hade jag tänkt lite hade jag skrivit bakom vad som handlades till vem. Men med shopping-adrenalin i kroppen tänker man kanske inte alltid så klart;-).
Jag måste komma ihåg att dela upp det i tid så jag ser. Så man inte står där dagen innan och inser att man faktiskt har missat något. Men det är väl det tråkigaste av allt. Att sitta och slå in alla klapparna. Alldeles för pyssligt för min del. Men det måste göras så börjar jag i tid kan jag ta dom lite och lite så hinner jag kanske inte tröttna. Yeah right, och jag tror på tomten också;-).
Men samtidigt som det är skönt att ha det gjort så känns det lite melankoliskt att shoppingturen är över för denna gången;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails