2009/11/16

Julklappspanik

Åh herregud.
Börjar få lite smått panik över julklappar och presenter som måste införskaffas. Har suttit ute och sökt på tips en bra stund nu.
Och jag inser att det bara är så att jag måste hitta allt på ullared till alla om vi överhuvudtagen ska ha något kvar att leva för. Vi kan väl leva på kärlek men det klarar nog inte barnen.
Vi har 13 stycken som ska ha julklappar, 8 stycken som ska ha presenter för dom fyller år samt 1 bröllop att handla till. Ja och sen har vi 2 egna tjejer med som kanske vill ha någon julklapp.
Det blir till att gå bärsärkullared efter dom riktigt billiga sakerna så går det nog.
Jag kan faktiskt tycka det är riktigt pinsamt att man inte har såpass att det inte är några problem att handla till 22 som ska ha klappar/presenter. Men det finns inte i detta hushållet iaf. Lite tråkigt att det är så men så ser vår verklighet ut.
Jag vill inte att våra tjejer ska komma ihåg sina jular som att dom inte fick så mycket av mamma och pappa.
Jag avskyr verkligen att inte ha mer pengar och kunna unna sig det där lilla extra. Som en jul utan en massa funderingar på hur det ska gå runt sen.
Fan vad jag är trist.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails