2009/11/15

Skräckfesten

Var på skräckfesten igår. Som vanligt hade vi så jäkla roligt. Dansade mycket men det var ont om dansare så vi som var uppe fick ju hålla ställning och dansa desto mer. Såhär blev min utstyrsel. Tänkte väl lite two face/Dr Jekyll and Mr Hyde. Jag blev nöjd iaf och tyckte att jag var mycket påhittig som kommit på något som inte var färdigt. Så kreativt av mig:-).
Tänk dig att titta ut från fönstret bara för att du känner dig iakttagen och så möts du av detta härliga ansikte. Jag har nog sketet på mig tror jag;-).
Gick lite snett i familjegrälet tror jag.
Amishbygget gick lite fel;-).
Härliga Wicky som ett riktigt het lik.
Liemannen och ett av hans offer.
Och så kom även Borat i sin mankini. Vi är ärade:-).
Den så sexiga Vlad:-).
Riktigt goth. Det gillar vi mycket.
It.
Ahhhhhh....
Pålen tog död på honom till slut.
Två alltid lika heta och glada bruttor.
Vinnarna av bästa utklädnad, Wicky och Anders. Värdiga vinnare.
Två av dom härligaste pöjkar som finns:-).
Cindie och Rickard stuffar loss till MC Hammer. Kan undra hur mycket kära maken har fått i sig när han väl kommer upp och dansar duett med Cindie.
Das publikum.
Undra om Rickard och Cindie insåg hur uttittade dom var under sin heta dans. Nu vet dom;-).

Tack Wicky och Valle för en härlig skräckkväll.

1 kommentar:

Johan sa...

Din utstyrsel var jättenice :D
ha det bra :)
kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails