2008/12/02

Stress

Jag får snart spel på vår bil. Hinner inte mer än skaffa en bil till så börjar f*nskapet att krångla. Vet inte om den har missuppfattat att det inte är jul ännu för den lyser som en hel julgran på instrumentpanelen Vi ska nog inte ha bil för efter den första vi hade har alla andra krånglat på dom mest konstiga sätt. Jä**a måndagsexemplar:-(. Ursäkta språket men jag blir bara så trött. Har precis lugnat mig lite och känner mig inte så stressad längre nu när jag inte behöver gå upp när jag börjar på em. Känns som om jag kommer att stressa ihjäl mig till slut. Sen har dessutom denna hönsmamma fått se sig besegrad för vi har fått vända på Molly i bilen nu. Hon har klagat dom senaste gångerna att det gör ont i benen och även när vi spänner fast henne. Så jag fick ge mig. Men sen är det jättesvårt att knäppa fast henne så när jag hämtade dom efter dagis tog det nästan 15 minuter innan det gick. Var arg så jag var nästan gråtfärdig. Sätter in Lilly i bilen och lägger in grejerna i bakluckan och sen vill inte luckan stänga sig. Ännu argare och ännu närmare tårar daskade jag till luckan så nu har jag riktigt ont på utsidan på handen. Trots alla missöden vågade jag köra upp Molly på avslutningen på gympan. Men jag tog det säkra före det osäkra och tog den lilla bilen. Hade jag tagit den stora hade den säkert hittat på något annat skit bara för att jäklas mer;-)
Lilly har börjat prova Mollys skor. Bara 8 nummer för stora:-). Ny ide att sätta på sig en sko och gå rundor med.
Sover så sött med dockan nerbäddad i docksängen vi sidan om.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails