2008/12/30

Busiga Lilly

Jobbat ikväll och det har gått i ett. Lite lätt huvudvärk. Ångrar lite att jag sa att jag kunde jobba imorgon. Hade jag inte sagt något hade jag varit ledig för det var en annan som hade fått mitt pass. Lite hjärnsläpp;-). Måste snart lägga mig så att jag ska orka upp. Inte jobbat helgmorgon sen jag började jobba. Måste varit i somras.
Rickard berättade att Lilly klätrade upp på armstödet till soffan och sen slänger hon upp foten på datorbordet och trampar för glatta livet. Skrattandes hela tiden också förstås. Hon sprang runder med mitt tangentbord också. Även bankandes på detta. Så nu när jag skulle logga in gick det inte. Vet inte om hon lyckats få in något kortkomando för varje gång jag tryckte på e så kom den här datorn upp. Fick starta om men sen fungerade inte musen. Sitter vi Rickards nu för jag orkar inte med min. Får ändå byta för här finns inga bilder och det är dags för några sådana nu, tycker ni inte det:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails