2008/12/09

Försmått och förstort




Nyduschade tjejer.Insåg idag att Lilly behöver en ny badrock. Den börjar bli världigt lite, går inte riktigt upp på huvudet som den ska. Kan nog bli en bra julklapp om jag hittar någon.
Molly ska ha lucia imorgonkväll på dagis och jag har glömt att prova hennes lusselinne. Ganska långt när jag väl drog på henne det nu. Fick mäta lite snabbt och sen strök jag upp den med sådant man brukar få till gardiner. Tyckte jag var smart. Återstår bara att se om det blev bra. Det såg jämt ut när jag hängde upp den på galjen. Tror nästan det blir jämnare på detta viset än om jag skulle sytt upp den. Och nu kan hon säkert ha den nästa år också:-D. Har inte kunnat prova den nu eftersom hon redan somnat. O nej, jag har inte kollat ljuset heller. Har sagt till Rickard någon kväll men det ligger inne hos Lilly så det får nog vara till i morgon.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails