2008/12/14

Knäck, smällkarameller och annat pynt

Här laddas det för knäck, smällkarameller och annat pynt idag. Hela dagen är räddad;-). Jag får väl sätta in lite bildbevis sedan för att ni ska tro mig att jag verkligen har pysslat;-).
Vi fick listan igår vad vi ska göra och inhandla till jul. Tycker att det var en bra lista då vi fick:
röd-och brunkål
ägg
ost
janssons
chokladask.
Allt går att inhandla innan så det är skönt. Det närmar sig och fort går det också. Det är som det brukar med andra ord.
Har bestämt mig för att inte ta tag i firandet med min sida. Jag är j*kligt trött på att alltid vara den som ska försöka få ihop det och dom andra flyter med. Nu räcker det med sådant. Återstår att se om jag lyckas hålla det också men som det känns nu ska det nog gå. Mest synd om barnen om det inte blir något.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails