2008/12/04

Lite om allt

Har nästan precis kommit hem från jobbet. Snorhalt på vägarna när vi körde ut vid fem men nu var det blött. Skulle tydligen bli ganska varmt i morgon så all snö lär väl försvinna.
Har beställt lite nya, större mailingbags. Har bl.a en fleeceoverall i stl. 74/80 som jag tänkte jag skulle lägga ut på tradera. Det är så nimt med mailingbagsen. Packningen tar ingen tid alls mot vad den gjorde i början när jag stod och klippte till sopsäckar. Måste ha varit en kvinna som kom på en sådan fin uppfinning;-). Hade tänkt att lägga mig i tid ikväll men det återstår väl att se om jag lyckas med.
Kära tomten
Jag önskar mig ett nytt tangentbord. Håller på att bli tokig på mitt. Space fungerar inte som den ska så allt blir ett långt ord som jag sedan får dela på genom att banka på space istället. Jag lovar. Jag har varit väldigt snäll, fråga min man;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails