2008/12/13

Inget sitter uppe på henne


Allt kasar på Molly. Byxor och kjolar sitter halvvägs ner på rumpan och det spelar ingen roll om hon har skärp eller inte. Men jag trodde faktiskt inte att bandet till lusselinnet skulle kasa men det gjorde det.
Har jobbat ikvälloch jag har grymt ont i mina tummar. Konstigt att det satt sig i båda. Hoppas det går övertill imorgon.
Skulle igentligen på 30 årskalas till Katarina imorgon men hon har åkt på magsjukan. Stackarn. Har tagit semester så då får man kanske passa på att pynta färdigt här hemma och kanske ge sig på att göra lite julgodis. Fått ett recept på kola som lät gott så det ska jag nog prova. Kanske lite knäck också. Jag får se vad det blir imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, det ser för gulligt ut :-)
Känner igen det där med lussebandet...inte en chans att det sitter på plats ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails