2008/12/05

Förkyld


Och så hamnade jag här när jag bara skulle stänga av datorn. Finns någon konstig dragningskraft på den här grejen.
Funderar på om jag ska göra lite lussebullar imorgon. Har köpt allt men Molly är så himla förkyld, igen, och hon kommer bli alldeles förstörd om hon inte får hjälpa till. Tror nog jag väntar och ser hur hon är på mina lediga dagar nu i veckan. Hon har gjort ett förkläde med tryck av papparkakor på på dagis som hon skulle använda till baket sa hon. Hon hjälpte mig lite med midda´n men det var viktigt att hon tog det gamla förklädet då. Hon är ganska bestämd när hon sätter den sidan till:-p. Min lilla trollunge. Nej nu är det verkligen dags att krama kudden, kanske gubben men jag får försöka väcka honom först för han ligger och snarkar på soffan. Godnatt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails