2008/12/22

Dagens 3:a

  1. Jag är glad att jag inte skällt på Molly idag. Superglad:-D
  2. Det värmer i hela kroppen när man kommer hem från jobbet och man möts av springande fötter,och tassar;-). Hur glada dom blir för att jag kommer hem.
  3. Är glad att jag fick middagen serverad idag. Gott. Tack vännen.

Det vart första listan. Lite tråkig kanske men det vad det första jag kom på och då tar jag det. Var faktiskt lite svårt men förhoppningsvis blir det lättare. Känns faktiskt bra när man får tänka efter lite, att man har saker att uppskatta som man kanske inte tänker på för det är en del av vardagen. Provar och ser om jag kan fortsätta med det. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul med dagens trea :-)

Borde man kanske testa någon dag ...

Tack för kommentaren i min blogg, du är gullig du som läser och kommenterar..det är roligt

Sitter med sonens laptop då min arbetsdator kraschat och inte går att starta om...tyvärr :(

God Jul redan ifall jag glömmer när det blir dags

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails