2008/12/19

Julklappar

Beskåda mina mästerverk;-). Då har jag även provat på att göra mandelmusslor. Blev inte dom finaste och dom är inte så mycket skålade men vad gör det när dom smakade smaskens:-D.
Har varit nere och handlat lite. Och hjälp vad folk det var. Men vad hade jag att vänta mig. Barnbidrag och precis innan jul. Hade tänkt att jag skulle handla lite julklappar också. Blev bara någon liten. Alla klappar till alla barnen är färdiga nu men inte till våra egna tjejer:-o. Molly hade jag kunnat köpa hur mycket som helst till idag men Lilly vet jag inte riktigt vad jag ska köp för något. Ska köpa en docka för hon är väldigt intresserad av Mollys. Dom hade bara stora på maxi och hon behöver bara en liten. Hade ett par stycken på ö&b så jag får kolla igen på tisdag när vi ska ner igen. Ja, ni hörde rätt. Vi ska ner på tisdag. Jippi, den härligaste dagen av alla. Da´n före. Pust. Vad gör man inte för att göra sina telningar glada;-).
Nu ska jag och Rickard krypa upp i soffan och titta på en bra film. Får se vad det blir för någon.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails