2008/12/27

Bloggsurf

Kan sitta och surfa runt på andra bloggar och försöka hitta någon riktig intressant att läsa. Finns hur många vackra bloggar som helst där ute men ofta är det inget som faller mig i smak. Tycker ofta det ser väldigt sterilt ut med alla dessa vita bloggar med massa gamla möbler i. Ibland händer det att jag stannar upp men då måste det vara något intressant som ögat fastnar på. Och sen kommer man till dessa bloggar med musik på. Me don´t like;-). Tycker bara det är fruktansvärt jobbig och dessa surfas definitivt förbi väldigt fort. Hinner oftast inte börja läsa bara. Vill kunna läsa i lugn och ro utan att ha en harpa klinkandes vi sidan om. Men det är tur att vi alla inte har samma smak. Då hade jag kanske inte själv haft några läsare;-). För visst vill man ha läsare. Men sen är iaf mitt skrivande även lite själaterapi också. Att bara få flyta iväg ibland. Man mår bra av att få ur sig saker även om det bara är vardagliga. Nu ska jag krama kudden. Kanske bara surfa en stund till;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails