2008/12/14

Det blev smällkarameller och knäck








Ja det blev lite pyssel. Nu var det ju så att Molly inte tyckte det var så roligt att göra smällkarameller så hon hjälpte bara till med en och sedan ville hon hellre hjälpa Rickard att ta fram tomtar och dukar. Fick själv göra några mest för att jag hade grejer till det. Tyckte dom blev riktigt fina. Så stolt man kan vara över ett på smällkarameller;-). Molly har själv hämtat tomtar och pyntat på sitt rum:-).
Jag har kokat knäck också. Gud vilken tid det tar. Tror aldrig jag gjort det innan:-o. Har smakat och jag tyckte dom blev bra. Kanske lite mer likt kola i konsistensen. Hade planerat att göra chokladkola också men eftersom knäcken tog sånn tid får jag göra det en annan dag.
Molly kom precis ut och ville ha ett par strumpor. Hon var frusen om fötterna:-D. Hon låter sågullig när hon börjat använda sådana ord.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails