2008/12/29

Sockersug

Jobbat ikväll och känner mig helt slut i huvudet. Ska bli skönt att krypa ner i sängen om en stund.
Kände idag att nu räcker det, inget mer godis. Jag har haft sån huvudvärk pga sockerbrist idag. Behöver nog hjälp. Klarade det ända till ikväll när en av tanterna bjöd på choklad. Tog en bit och det var så gott. Ja, ja men jag har inte köpt något iaf. Kan jag bara fortsätta så, att inte köpa så blir jag nöjd.
Har försökt att släppa det att bvc tycker att Lilly väger för mycket. Men det ligger där och gnager ändå. Men jag vet att vi har inte stoppat i henne en massa onödig mat. Varför är dom så snabba att hacka? Och jag tycker annars att vår bvc-tant är bra och förstående. Nej, jag tycker inte det blir något sammanhang på det jag skriver nu så nu ärdet nog dags att lägga sig. God natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

De är inte så pedagogiska alla gånger, ta det med en nypa salt...före tre års ålder ska de ha lite hull...efter det kan man börja tänka lite på vad som stoppas i munnen :-)
Som jag skrev på forumet vägde min ena grabb 14 kg när han var 12 månader men nu är han en riktig spinkis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails