2012/05/05

Så kan det gå!

Det gifta paret gjorde lite äktenskapliga saker, inlåsta på toaletten. Och då, just i den där stunden på slutet, knackade det på dörren.
-Får jag klä på mig hördes en liten röst.
-Vänta lite fick makan ur sig.
-Vad gör du frågade den lilla rösten. Varför låter du så konstigt?
Makan svarade att hon var på toa och ville vara ifred en stund till, skulle väl tro att hon menade det sista i alla fall.
Det gifta paren bröt ihop i ett fnittrande när dom mötte varandras blickar. Maken satt på kranen. 
-Är du färdig fråga rösten.
-Nej inte ännu svarade makan.
-Men varför tvättade du händerna då?

Jag ville väl mest visa barns observationsförmåga med denna lilla fiktiva berättelse Blinkar. Jag tror jag bryter ihop.

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails