2012/05/05

Jäkla egoister

Inte nog med att jag lidit mig genom nästan två timmar i kyrkan med konfirmation utan jag har gjort det med en kärring framför mig som inte verkade ha någon som helst tankar om andra.
Den jävla kärring hade en halv flaska parfym på sig och för varje gång vi reste oss upp spred sig denna stank mer och mer. Denna parfym var en sådan där som står på hyllorna i diverse badrumsskåp och blir mer och mer pissgult medans den lagras för speciella tidpunkter. Tidpunkter där alla andra tvingas lida sig genom med ett huvud som blir tyngre och tyngre av denna odör.

Detta gör mig så jäkla irriterad, om nu någon har missat mitt tonfall, och arg. Jag fattar verkligen inte vad dessa kärringar tänker på när dom stänker på sig denna smörja. Är dom bland folk dom känner och vet hur dom reagerar säger jag inte så mycket men gör man det och sätter sig i en stor, fullsatt kyrka så kan man inte ha mycket medkänsla och tanke på hur andra . Jäkla egoister, ni kan sitta i ett hörn med ett moln runt er och stinka tillsammans så andra slipper lukta på det.

2 kommentarer:

Mammatill3 sa...

Tvivale för tant parfymer!

Unknown sa...

Ja usch! Hemskt vidrigt. Egoist-kärringar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails