2012/05/25

Klart det blir mjukt av runda kvinnor liksom

Inlänkar har jag nämnt innan, ett antal gånger om jag minns rätt. Men detta är ingen garanti på att det stämmer eftersom jag inte alltid kommer ihåg. För det mesta gör jag det men om vi pratar handling. Phff, utan handlelista kommer jag troligtvis vara hem med hälften av det jag skulle ha plus garanterat något jag inte skulle ha. Men det visste jag ju inte riktigt när jag stod på affären eftersom jag inte hade någon lapp. Och det kan faktiskt vara dumt att chansa på att det inte stod med på lappen för hade jag kommit hem och det hade stått på lappen hade jag blivit lite irriterade över att jag faktiskt kom ihåg, eller i alla fall anade, och ändå inte tog den. Men det är inte därför vi är här nu. För hur var det nu? Ja, just, inlänkarna.

Gårdagens höjdarinlänk var: runda kvinnor 35år
Tätt följt av: mjuk porr
Lite längre ner i inlänkarna stor det: förstora snoppen
Och nu blev det genast lite komplicerat. 

Vad skriver jag om egentligen? Prydd som jag är skulle jag ju aldrig få för mig att skriva om sådan saker (harkel, harkel eller något). Att det finns personer som går igång på stora människor är också känt, precis som vissa går igång på fötter eller skor. Det är inget fel i det men det är inget jag har satsat på att bli känd för i alla fall. 
Sen är det detta med mjuk porr. Vad är det måste jag fråga mig? Eftersom jag är i en analyserande fas i mitt liv som varat i snart 36 år så måste detta utredas. Porr är hårt och det behövs hårda doningar för att det ska kunna bli någon porr överhuvudtaget. Så mjuk porr är vad då? Icke erigerade penisar? Säkert en annan sak som vissa går igång på men det kan omöjlig bli porr av det.

Så mjuk porr borde, med tanke på inlänkarna, vara att det är mjukt att ha sex men runda kvinnor. Åldern har kanske inte så mycket med att göra hur mjuk man är eller det har det kanske. För det är ju vida känt att gravitationen har en viss inverkan på kvinnliga kroppsdelar så det gäller kanske fler delar. Fast det är klart. Det är väl snarare så att den första kroppsdelen, den som kommer att kallas taxöron när gravitationen gjort sitt, faktiskt inte blir så mjuka. Dom mjuka bollarna har blivit lite mer platta och långa, lite som en kudde som används för länge så att innehållet försvinner ut till ett parallellt universum (den gåtan analyseras en helt annan dag tror jag).

särskrivning
För visst är det så att det är skillnad på mjuk porr och mjukporr.
Jag arbetar som sjuk sköterska. Ska man inte ligga i sängen när man inte är frisk? Bara en liten undran. I rest my Case, i alla fall för denna gången. Antingen till det kommer fler trevliga inlänkar eller om det skulle vara så att jag ska ut och ha roligt med min kul glass Blinkar.

Men jag är ändå lite nyfiken på vad man är ute efter i mjuk porr. Aha, kanske petting utanpå kläderna i kuddrummet. Där satt den nog fasen.  

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails