2011/03/18

Lite sådär pirrig

Har fjärilar som är stora som jumbojet i magen.

Jag har minsann ringt skolan idag och fått en yrkes- och studievägledare som det så fint heter nu för tiden. Jag förmodar att det är ett nytt begrepp på gamla Syo eller det är annat?
Så på måndag har vi en liten träff. Anledningen är faktiskt främst att dom nu har lagt till Ma B på den utbildningen jag verkligen vill. Och någon Ma B har inte frun. Jag har en 4:a i Ma A men det hjälper nog inte så mycket.
Så på måndag ska jag in och göra en anmälan till kurs Ma B som jag ska läsa under 10 veckor tror jag att hon pratade om. Och bara tanken på att läsa en kurs, för det är väl vad det är, gör mig lite sådär pirrig.
Jag kan inte riktigt ta in att det verkligen håller på att hända. Att jag verkligen kommer att bli färdig att läsa.
Å, jag hoppas verkligen att jag kommer in till hösten också nu när jag känner mig så taggad.

Oj det var verkligen många verkligen där ett tag.

007

Bjuder på en färgglad bild som fanns på den lilla kameran när jag tömde den idag.
För att jag känner mig så uppåt just nu.

Rött hjärta

2 kommentarer:

Viktkamp sa...

Lycka till =)
Jo det är gamla SYO ;)

Nettan sa...

Tack :-). Ja, jag hoppas att det ska gå bra och att jag fortfarande har lite läshuvud kvar. / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails