2011/03/20

Fototriss ~På G~

Veckans tema i fototriss är et sådan tema som man kan tolka på lite olika sätt.
Jag har haft det i tankarna hela dagen idag, lördag,  när vi varit iväg och haft det trevligt, jag, vännen och tjejerna. Jag hade tänkt få på tjejerna när dom var På Gång med bowlingen men dom släckte ner och satt på sådant där otäckt blått ljus. Och detta ljuset var inte speciellt snällt mot mina bilder. Det var väldigt svårt att få något vettigt och dom blev lite gryniga. Men en bild blev det därifrån ändå.
Men jag gav inte upp och plötsligt var mina På G bilder där. Det är väl lite som det brukar vara. Plötsligt händer det som det så fint heter i en annan triss.

045

Mina älskade Girls på dagens bowling.

080

Grillpremiär hemma.

102

Lördag = Godis så klart

Fler På G-trissar hittar du HÄR

19 kommentarer:

Axart sa...

Härlig triss, ser ut att ha varit en bra dag:)

Ha en god natt!

AX

jacglenphoto sa...

Härlig bild den första tycker jag , de två andra bara retas tycker jag - grillat är ju hur gott som helst och godis är inte dumt det heller..
Ha en underbar vecka.

ulla laiho sa...

Goa ungar och gott att äta - härlig triss!

Per-Anders sa...

Coola bilder. Gillar den översta bäst. Fin och levande bild på barnen.

Barnens Hjältar sa...

Vi har med grillat idag men min triss fick en annan tolkning :-)

Mikael Göransson sa...

Mystriss

Nett sa...

Underbar triss, det blåa ljuset gjorde ingenting. :) Ha en fin Söndag!

Janne Helleberg sa...

Tre saker av livets goda, härlig triss. :)

Anette sa...

Herlige bilder!! Og godis MÅ man jo bare ha med, ikke sant? :)

cat sa...

En jättebra triss som ger helgmyskänslor :)

Pierre sa...

Fin triss. Bowlingbilden gillar jag skarpt. En skön blandning av dokumentation och porträtt!

Mimmione sa...

mysig triss gillar dina Girls, smart

B i r g i t t a sa...

Söt början och ...
God avslutning på dagen :)

Anonym sa...

Godis var det här. Fin triss.

Anonym sa...

mysig triss och fint dokumenterat!

kaxi sa...

Bilden på Girlsen var ju helt outstanding. Fantastiska färger och jag gillar deras miner.

Barbro sa...

Många fina vinklingar på "på G".
Fina bilder på småtjejerna i bowlinghallen och sen käka lördagsgodis och grilla. Det gör mig vårglad!

Liw sa...

Åh, vilken härlig lördag ni haft. OCh godissugen blev jag.

Anonym sa...

Åh, herregud! Såg det där godiset gott ut eller?!!
Har inte ätit svenskt lördags gott på över 1.5 år nu. Saknar!
Kul triss du fick ihop. =o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails