2011/03/26

Hej och välkomna till Nettans pysselsida

Helt ärligt är jag riktigt imponerad av mig själv just nu.
Jag har egenkomponerat en kudde som Molly kan ha på golvet och sitta på och jag är helt otroligt nöjd.

Titta själva och erkänn att det blev bra.

019

Tre stycken örngott som

023

jag la mot varandra, på rätt sida, och nålade ihop. Jag såg naturligtvis till att öppningen blev på samma håll och att fickan inne i örngottet hamnade uppåt.

024

Sedan sydde jag ihop örngotten. Sömmen hamnade på undersidan.

025

Vännen hittade några paket virkade blommor, som var tänk till något annat projekt som aldrig blev av, och dessa sydde jag på.

028

029

I med innerkuddar.
Voila
En mycket tjusig kudde att mysa eller kanske sitta och läsa på.

Helt otroligt vad duktig jag är

Rött hjärta

2 kommentarer:

Johanna sa...

Riktigt snyggt blev de nettish!

Nettan sa...

Tack :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails