2011/03/27

Fototriss ~Färgstark~

Tema Färgstark är också ett sådant tema som man kan tolka på lite olika vis. Men jag valde det självklara.

På gårdagens tripp till IKEA inhandlade vi några helt underbara solcellslyktor. Dom fanns i fyra olika färger men jag fastnade naturligtvis för den knall rosa.
Vi hängde ut dom igår för att testa så dom fungerade och när mörkret föll spred dom ett svagt, härligt sken. Dom kommer bli riktigt mysiga till långa, varma sommarkvällar.

003

005 009

Fler färgstarka trissar hittar du HÄR

13 kommentarer:

Biggan sa...

Läckert!

Axart sa...

Snygg!

Ha en bra söndag:)

AX

Johan sa...

De är så fina! Sommmarkvällarna är räddade. Haha! ;D

Barnens Hjältar sa...

Jättefina!
Mysiga tillbehör :-)

Barbro S sa...

Ja, den färgen älskar jag också. Färgstarkt fina lyktor och så bra med solceller.

cat sa...

Så mysigt och fint med en rosa lykta :)

Lisa sa...

Vilka läckra lampor. Måste absolut kolla in när jag är på IKEA nästa gång om de har dem här hos mig med.

Sandbergs Fotoblogg sa...

Läckert med rislampor som triss, här är det helt naturligt med rislampor i Singapore eller som de säger här lanternor.
Ha en bra söndag!

Misswhatsit sa...

Härlig färg på dina lyktor! Det behövs något som lyser upp i vintermörkret. Fin triss.
Ha en bra dag!

Nett sa...

Tufft :) Gillar färgen skarpt :)

Eva sa...

Jättefina bilder och läckra lampor

Sister Moonshine sa...

Snygga lampor ur en intressant vinkel.
Hoppas på varma och lagom mörka sommarkvällar.

/Åsa

Jah Hollis sa...

Fin och färgstark triss.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails