2010/01/19

Vad tycker ni?

Jag har börjat fundera på om jag ska byta bloggdesigne.
Jag gillar den jag har men skulle ändå vilja förnya lite. Men sen är jag ju värdelös på sådant så jag är ju lite rädd att det inte blir bra och så kan jag inte få tillbaka det.

Jag skulle vilja ha lite bredare textbitar vilket gör att dom inte blir så långa när jag skriver lite mycket. Har provat att byta mall men då passar den inte till designen och så har det bara blivit konstigt.

Jag funderar på om jag kan spara html-koden till denna designen någonstans typ i mina dokument. Och fungerar det inte med ny kan jag kanske få tillbaka den jag har nu.
Åh, varför är jag inte duktig på detta. Men det är klart, man kan inte vara bra på allt ;-). Men med tanke på att jag är så rädd att det ska bli fel och att allt ska försvinna så vågar jag ju inte ens prova.
Är faktiskt lite förvånad att jag ändå kan lite om detta med html-koder.
Ja, jag vet iaf hur jag klistrar in dom  Winking Smileys.

Men jag hade nog behövt lite feedback från min lilla skara.
Vad tycker ni? Ska jag ge mig på att försöka förnya min blogg?

Hjälp mig att komma fram till något.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails