2010/01/24

Feér är också kvinnor

Jag fick ett sådant bra mail häromdagen som jag ville dela med mig av.

“Ett gift par i 60-års åldern firade sin  40-åriga bröllopsdag 
på en lugn, romantisk liten restaurang  ... 
Plötsligt dök en liten vacker fe upp på deras bord.
Hon sa:  "För att ni är ett exemplariskt gift par 
och för att ni är kärleksfulla  mot varandra så 
kommer jag ge er båda varsin önskan." 
Hustrun  svarade "Åh, jag vill resa runt i världen 
med min älskade make." 
 
Den lilla feén viftade med trollspöt och -  poof! - Två biljetter till Queen Mary II  dök upp i hennes händer. 
 
Mannen tänkte efter en stund: "Ja, detta är  väldigt romantiskt, men ett tillfälle som detta kommer aldrig igen. Jag  är ledsen min kärlek, men min önskan  är att ha en hustru 30 år  yngre än jag." 
Hustrun, och feén blev djupt besvikna, men  en önskan är en  önskan.

Så feén viftade med trollspöt igen och poof!...
Mannen blev  93 år gammal. 
 
Sensmoralen i denna historia: Män som är  otacksamma 
jävlar ska  komma ihåg att även feér är kvinnor... “

Så tänk på vad ni önskar :-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails