2010/01/14

Önskas: Spishäll utan vreden

Har haft en riktig städdag idag. När jag väl kommer igång med sådant tråkigt brukar det bli riktigt ordentligt gjort också. Har putsat hela köket. Torkat och fejjat. Spisen är så tråkig och jag saknar vår gamla spis vi hade i gamla huset. En häll utan några vreden. Bara tryckknappar. Det var så lätt att rengöra. Men idag med fick jag stå och pilla bort alla vreden och sedan torka runt pinnarna. Jag blev till slut nöjd med mitt arbete eller mina händer talade om att det räckte med torkande. Ont, ont, ont får jag när jag torkar för mycket. Och ändå försöker jag tänka på det sjukgymnasten sa till mig med att inte översträcka mina leder. Jag har fortfarande lite ont men det brukar sitta i några dagar innan det lägger sig helt igen.

004006

Medans jag tog det allra sista passade Lilly och Sten på att ta en liten lur i soffan.
♥Så sött♥

1 kommentar:

Johan sa...

det blir vitt bakom dina bilder, ändra din bakgrundsfärg till närmare samma som på mallen :) det kommer bli bättre då :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails