2010/01/21

Nu jäklar

Precis kommit hem från bvc med Lilly. Ja Molly fick också vara med på ett hörn för lillan var inte alls speciellt förtjust i att behöva gå in till tant Lisa. Så Molly fick först ställa sig på vågen och sedan var det ju en baggis för Lilly också. Bra att ha storasyskon att se upp till Sign Smileys.
Allt såg bra ut för båda. Lilly hade vuxit mycket på längden men inte lagt på sig så mycket. Så det är ju positivt med tanke på att det var lite gnäll förra gången att hon vägde lite på gränsen. Skönt för jag har faktiskt varit lite nervös att hon skulle gått upp för mycket. Men nu känns det lugnt.
Molly hade vuxit en hel decimeter sedan sist.

Och när jag ändå var där tog jag mod till mig och frågade om dom hade något man kunde söka för övervikt. Och ja det hade dom. Så nu har jag fått en tid på onsdag för att träffa en tjej på vc som ska hjälpa mig att verkligen lyckas. Det känns hur skönt som helst faktiskt samtidigt som det känns lite pirrigt. Men jag trivs absolut inte med mig själv nu så något måste göras. Förhoppningsvis blir det lättare när man har någon man måste visa upp hur duktig man varit. Jag hoppas det ger något vårt första möte.
Nu jäklar ska fettot bort.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails