2010/01/14

Telefonköer

Jag är så jäkla irriterad.

Jag har suttit i telefonkö till vårdcentralen i 31 minuter. Hela tiden hört henne säga ”du har placering nummer 1”.
Och allt för att jag inte fått tag på bvc för att avboka en tid på måndag till Lilly. Har ringt hela veckan men bara telefonsvararen. Jag blir så trött på sådant
Party Smileys. Och framförallt är det så irriterande att man ska behöva bli så irriterad över något sådant. Men jag hade nog inte sagt så mycket om jag inte legat som nummer 1 hela tiden. Men efter 31 minuter gav jag iaf upp. Provade ringa med en gång och blev nummer 3 istället. Men här knappade jag snabbt in mitt nummer istället när jag kunde för att bli uppringd. Och efter 10 minuter ringde dom upp och nu har jag äntligen fått ny tid till skruttan.

1 kommentar:

Viktkamp sa...

tror att man lyckats ringa precis i fikan då ;) har oxå varit med om det någon gång!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails