2010/01/24

Tack för din avanmälan.. Grrrr

Jag håller på att bli knäpp på vissa företag som skickar mail.
“Vill du inte ha mail längre klicka här”
Och jag klickar där.

”Tack. Du är nu avanmäld och adressen ……….. kommer inte längre att få mail från oss. “

Men tre dagar senare kommer det igen.
Vissa företag har jag avanmält hur många gånger som helst. Hade jag nu varit lite smart hade jag sparat dom avanmälda bekräftelserna som man får från vissa. Men dom åker i papperskorgen med en gång eftersom jag vill ha min mail fin och inte ha en massa skräp liggandes. Men det är klart. Vad skulle gjort med dom bekräftelserna? Man orkar ju inte hålla på att bråka om sådant.
Det är sådana småsaker som kan göra mig så irriterad. Onödigt att behöva lägga energi på sådant.

Och sedan har vissa företag börjat med att skicka ut mail i “vanliga” personers namn. Och dom är verkligen omöjliga att avanmäla.
Så jag får väl fortsätta att slänga i papperskorgen och tömma.
För jag verkar ju inte bli av med dom.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails