2010/01/29

Shoppat till MIG själv

Fredagskväll igen.
Och här sitter jag helt själv med en zoo klubba i munnen.
Barnen ligger och så även maken. Han ska upp tidigt för att åka till Tyskland och införskaffa lite starka drycker.

Jag har varit iväg hela dagen. Har varit på datautbildning. Man hinner inte mer än lära sig ett system innan dom ska uppgradera det och så får man lära om. Jag har väl inga större problem med det men jag tänker på många av mina kollegor som verkligen kämpar för att klara av det. Och dom kommer dessutom inte att få någon utbildning utan det ska jag och L hjälpa dom med. Ska bli intressant hur det blir.

Passade på att dra en runda inne i stan också när jag ändå var i närheten. Fick tag på en sådan snygg bh som gav ett sådant fint lyft. Så fina bröst blev nu finare ;-).
Och tro det eller ej så har jag äntligen hittat vinterstövlar också. Bättre sent än aldrig. Och jag hittade dom på Lidl av alla ställen.

Imorgon har jag och Josse planerat att åka in till Andys så barnen kan leka lite. Det var lite osäkert om det skulle bli något av för vår stora bil har krånglat lite både idag och igår. Den verkar inte alls tycka om kylan. Men som tur var så kunde vännen flytta över Lillys stol i Josse lilla buss så nu kommer vi iväg iaf. För hur mycket än lilla blå klarar så får vi inte in hennes stol i den. Så nu hoppas vi bara att det inte kommer mer snö så vi verkligen kommer iväg.

1 kommentar:

Johan sa...

varför ingen som säger någonting till mig för? (A) men iofs, jag bor juh en bit bort :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails