2010/01/09

Ikea-tripp

Jag och syrran utmanade ödet idag och begav oss upp till Ikea. Och som tur var så var det inte alls så mycket folk som förra helgen även om det var mycket.
Och ni ska tro jag har shoppat loss. Tyvärr inte. Jag hade kunnat handla hur mycket som helst som vi faktiskt hade behövt. Men jag har varit duktig och enbart shoppat loss för 172:-. Inte illa va? Men jag mår långt ifrån så bra som jag gör när jag verkligen har shoppat. För då mår man verkligen mycket bra:-).
Men det får kanske vänta till i mars då stuga är bokad i Ullared. Lördag och söndag. Och herregud vad jag kommer att vara uppe bland molnen då:-).

3 kommentarer:

Camilla sa...

Åh. vad roligt att åka till Ikea bara för man har lust ;) Stod o tänkte på det idag när jag inventerade på jobbet, jag har sån lust att åka till IKEA. Svårt att lösa, har jag tur så hamnar jag där i augusti.
Ullared låter inte så illa det heller... :D

Nettan sa...

Jag får kanske ta ett snack med Ingvar så han kan fixa ett till er där ute på ön också :-).

Ja det är häligt att bara kunna köra upp en runda när man vill. Vi har inte mer än 3,5 mil upp så det är en alldeles lagom bit.
Ullared är dock lite längre men det är ändå en dagsutflykt för oss.

Viktkamp sa...

åh jag vill oxå till Ullared =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails