2012/08/31

Kräks inte över min überpositivitet

Just i denna stund känns det som om jag sprudlar av positiv energi. Men en kopp kaffe och lite keso med skivad banan sitter jag nu här nyduschad och njuter av min duktighet.

Jag njuter av att det pirrar sådär härligt i kroppen. Jag njuter av att jag utmanat mig själv och tagit tag i saker.

Jag har varit och gymmat lite. För min del var de där 45 minuterna eller vad det blev mycket och jag är grymt nöjd över vad jag presterade. För andra är det en piss i Vättern och det kommer det förhoppningsvis bli för mig en dag också. Men jag är så glad att jag har kommit igång och att det känns så bra. Jag vet att det alltid känns bra i början men det är den känslan jag har nu som jag måste försöka komma ihåg när svackorna kommer.

Jag blir så glad och framförallt peppad när jag skriver något på Facebook och mina kära vänner gillar detta. Det sporrar mig väldigt mycket och jag tror det är perfekt nu i början. Så tack till er.

Så nu ska jag ta min überpositivitet, hoppas inte ni kräkts, och sätta mig och plugga. Tenta på måndag. 

se bra ut naken

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Vad härligt att du kommit igång! Jag var där du är nu för drygt 1,5 år sen. Det gäller verkligen att göra träningen till en VANA! Inte ligga kvar i soffan för att det är skönt. Lättare sagt att gjort vissa dagar, men det går. Heja dig! :-)

Nettan sa...

Tack :-). Nej, det är just det där steget man behöver få in som en vana. Det tar nog tid men det ska gå. / Nettan

Unknown sa...

Grymt jobbat! Härligt när man kommer igång. Man mår ju så bra av det! Pepp pepp pepp! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails